אנגליתen עבריתhe

נגישות

נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.
אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

נגישות הסניפים
אחד מכל חמישה אנשים בישראל הוא אדם עם מוגבלות פיזית או נפשית, אך לא תמיד אדם עם מוגבלות מקבל שרות שמתאים לצרכיו. זה אומר שהוא לא יכול להגיע לאן שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, ולקבל שירות ראוי כמו כל לקוח אחר. וזאת משום שלא בכל מקום הנגישו לו את השירות.
לא מדובר בהכרח בשירות מיוחד או שונה באופן יוצא דופן. כולנו רוצים להרגיש שווים. נגישות פירושה שכל אדם עם מוגבלות כלשהי יוכל לקיים את חייו בעצמאות ובכבוד. שירות נגיש הוא תפיסת עולם, עלינו להעניק אותו כל זמן שאנו עוסקים במתן שירות ללקוחות, לאנשים.

ארומה ישראל החלה בהתאמת הסניפים לנגישות לפי תקנות חוק הנגישות. כיום ישנם עשרות סניפים שהונגשו על פי תקנות אלה.
אנו פועלים להנגשת הסניפים שלנו הן מבחינה פיזית והן בהיבט של נגישות השירות, כדי שכולם יוכלו ליהנות מסניפי הרשת.

בכל הסניפים מוצעים תפריטי ברייל שהופקו ע"י חברת Let's Talk טכנולוגיות מסייעות בע"מ. זוהי חברה שהוקמה על ידי עיוורים ולקויי ראיה על מנת לשרת את ציבור העוורים ולקויי הראיה. בנוסף ישנם תפריטים המותאמים לכבדי ראייה שהוכנו בשיתוף והנחיית סטודיו 'בין השורות', סטודיו לעיצוב גרפיקה ותוכן שהוקם יחד עם עמותת שק"ל, ומשלב בתוכו עובדים עם צרכים מיוחדים.

בכל סניף מוצבת לולאת השראה, מכשיר המנטרל עבור לקוחות כבדי שמיעה הנעזרים במכשיר שמיעה את רעשי הרקע, ומאפשר להם לשמוע בבירור את הקופאי/ת בעת ההזמנה בקופה.

בכל הסניפים מופעל שירות הודעות ללקוחות חרשים וכבדי שמיעה, בנוסף ללקיחת שם הלקוח בעת ההזמנה בקופה נלקח מספר הטלפון הנייד, כשההזמנה מוכנה נשלחת הודעה (מסרון SMS) ללקוח לאסוף אותה מהדלפק. כך ידע הלקוח החירש או כבד השמיעה כי הזמנתו מוכנה.

 

 

רכז הנגישות של ארומה ישראל הינו נעם גדליהו, ניתן לפנות לכתובת המייל הבאה: noamgd@aroma.co.il