דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לבירור יתרה בכרטיסי ארומה, יש להזין את המספר המופיע על גבי הכרטיס, משמאל למקף

מה זה?

כרטיס

  • יתרה: 400 ש"ח
  • תוקף: 23/10/2023

הטבות

פעולות אחרונות

הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות לאתר האינטרנט של ארומה

מטרתנו בהנגשת האתר היא יצירת שוויון הזדמנויות גם במרחב האינטרנטי לאנשים עם לקויות מגוונות, ולאנשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות בעת גלישה ברשת האינטרנט.

 

באתר אינטרנט זה ניתן לקרוא מידע רב אודות ארומה, אודות מיקום בתי הקפה, התפריט ועוד. כמו כן, דרך האתר ניתן לפנות בצורה מקוונת לשירות הלקוחות, לבדוק את יתרת כרטיס ארומה קארד וקיימת גם אפשרות להורדת אפליקציית ארומה ישירות למכשיר הנייד.

 

התאמות הנגישות באתר האינטרנט

באתר אינטרנט זה בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך WCAG2.0 שפורסם באמצעות הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר. לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.

 

לצורך הנגשת האתר לאנשים עם מוגבלות בוצעו מספר רב של פעולות, ביניהן:

 

 

התאמות שבוצעו באתר לגולשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך:

 

שימוש ברכיב לשינוי ניגודיות צבעי באתר

במסגרת תהליך הנגשת אתר הוטמע רכיב ייעודי המאפשר שינוי צבע הרקע לשחור של אלמנטים השונים לצורך התאמת הנראות והמידע המופיע בהם לאנשים עם מוגבלות בראיה.

לצורך הפעלת הרכיב יש ללחוץ עם העכבר על הקישור "ניגודיות" המופיע בחלקו העליון של האתר. ניתן ללחוץ עליו באמצעות העכבר או לנווט אליו בעת השימוש במקשי המקלדת (בעת לחיצה על המקש TAB).

 

הייעוץ והליווי בנושא נגישות אתר האינטרנט של ארומה בוצע על ידי צוות WEB-A הנגשת אתרים, הנגשת אפליקציות ומערכות מתקדמות.

 

יתכן, ויהיו עדיין אלמנטים מסויימים, שהנגשתם אינה מתאימה עבורכם. אם נתקלתם ברכיב שאינו נגיש באתר, אנא פנו אלינו. אנו מתחייבים לבדוק ולפעול לשיפור בהקדם, ובמידת האפשר.

נגישות בבתי הקפה

 

כולנו רוצים להרגיש שווים. לרבים מאיתנו מוגבלות פיזית או נפשית, בין אם זמנית ובין אם קבועה. לצערנו, לא תמיד אדם עם מוגבלות מקבל שרות שמתאים לצרכיו. נגישות עבורנו, פירושה מתן האפשרות לכל אדם לקיים את חייו בעצמאות ובכבוד. לכן, שירות נגיש הוא תפיסת עולם, שאנחנו בארומה אימצנו, ואנחנו שואפים להעניק אותו בכל עת.

 

כדי שכולם יוכלו ליהנות מהם, בתי הקפה שלנו הונגשו לפי דרישות הדין, ובהתאם להנחיות של מורשי נגישות מוסמכים. בתי הקפה הונגשו הן מהבחינה הפיזית והן בהיבט של נגישות השירות. יתכן, עם זאת, כי מעת לעת יתגלו בבתי קפה שונים, ליקויים כאלו ואחרים. אנו כמובן, פועלים באופן רציף, למנוע ליקויים שכאלו, ולטפל בהם כשהם מתגלים, על מנת לשפר את הנגישות לכלל לקוחותינו.

בכל בתי הקפה מוצעים תפריטי ברייל שהופקו ע"י הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה (ע"ר), הפועלת ללא מטרת רווח במטרה להגשים את זכותם של העיוורים, כבדי ראייה ובעלי מוגבלויות בקריאה להשכיל וליהנות מידע, תרבות ואקטואליה. בנוסף ישנם תפריטים המותאמים לכבדי ראייה.

 

בכל בתי הקפה מוצבת לולאת השראה. זהו מכשיר המנטרל עבור לקוחות כבדי שמיעה הנעזרים במכשיר שמיעה את רעשי הרקע, ומאפשר להם לשמוע בבירור את הקופאי או הקופאית בעת ההזמנה בקופה.

 

בכל בתי הקפה מופעל שירות הודעות ללקוחות חרשים וכבדי שמיעה. בנוסף ללקיחת שם הלקוח בעת ההזמנה בקופה נלקח מספר הטלפון הנייד, כשההזמנה מוכנה נשלחת הודעה מסרון (SMS) ללקוח לאסוף אותה מהדלפק. כך ידע הלקוח החירש או כבד השמיעה כי הזמנתו מוכנה.

ברוב בתי הקפה מותקן מכשיר "רייט היר". מכשיר זה מסייע ללקוחות עיוורים וכבדי ראייה להתמצא בסניפים שלנו באמצעות הנחיות קוליות, באפליקציה ייעודית. כך למשל, האפליקציה תודיע היכן נמצאת עמדת הקופות או מה מרחקו וכיווני של אזור הישיבה מהמקום בו עיומד הלקוח.

 

לקבלת פירוט ביחס לסידורי הנגישות בבתי הקפה ארומה, יש ללחוץ בקישור הבא: הסדרי נגישות בסניפי ארומה

 

פניות בנושא נגישות

 

ארומה מינתה את מר נעם גדליהו לרכז הנגישות של החברה.

לבירורים נוספים, שאלות, הבהרות או בקשות מיוחדות בנושא נגישות אתר האינטרנט ונגישות בתי הקפה ניתן ליצור עימו קשר באמצעים הבאים:

שם מלא: נעם גדליהו

דואר אלקטרוני: noamgd@aroma.co.il

טלפון נייד: 054-4545250 (ניתן לפנות גם באמצעות מסרון / הודעת וואטסאפ)

 

הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 22.06.22

WhatsApp