דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לבירור יתרה בכרטיסי ארומה, יש להזין את המספר המופיע על גבי הכרטיס, משמאל למקף

מה זה?

כרטיס

  • יתרה: 400 ש"ח
  • תוקף: 23/10/2023

הטבות

פעולות אחרונות

אחריות חברתית

אנו פועלים במספר אופנים ליישום וקידום האחריות החברתית שלנו, בעיקר על ידי מינוף נקודות המפגש היום יומיות עם לקוחות הסניפים ועם הקהילה.

בחרנו להתמקד באנשים עם מוגבלות ולפעול לקידומם ושילובם בחברה הישראלית, מתוך אמונה שכל אדם יכול וראוי שישתלב בחברה בהתאם ליכולותיו.

נגישות בארומה

כולנו רוצים להרגיש שווים. לרבים מאיתנו מוגבלות פיזית או נפשית, בין אם זמנית ובין אם קבועה. לצערנו, לא תמיד אדם עם מוגבלות מקבל שרות שמתאים לצרכיו. נגישות עבורנו, פירושה מתן האפשרות לכל אדם לקיים את חייו בעצמאות ובכבוד. לכן, שירות נגיש הוא תפיסת עולם, שאנחנו בארומה אימצנו, ושואפים להעניק אותו בכל עת.

כדי שכולם יוכלו ליהנות מבתי הקפה שלנו, הם הונגשו לפי דרישות החוק, ובהתאם להנחיות של מורשי נגישות מוסמכים, הן מהבחינה הפיזית והן בהיבט של נגישות השירות. עם זאת, ייתכן שמעת לעת יתגלו בבתי קפה שונים ליקויים כאלו ואחרים. אנו קשובים וכמובן פועלים באופן רציף למנוע ליקויים שכאלו, ולטפל בהם כשהם מתגלים, על מנת לשפר את נגישות הסניפים לכלל לקוחותינו. הסדרי הנגישות של כל סניף מופיעים בעמוד הסניף באתר וכן בעמוד הסדרי הנגישות בסניפים.

 

תפריטים מותאמים

בכל בתי הקפה מוצעים תפריטי ברייל שהופקו ע"י הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה (ע"ר). ספרייה זו, הפועלת ללא מטרת רווח במטרה להגשים את זכותם של עיוורים, כבדי ראייה ובעלי מוגבלויות בקריאה להשכיל וליהנות מידע, מתרבות ומאקטואליה. בנוסף ישנם תפריטים המותאמים לכבדי ראייה שהוכנו בשיתוף ובהנחיית סטודיו 'בין השורות', סטודיו לעיצוב גרפיקה ותוכן שהוקם יחד עם עמותת שק"ל, ומשלב בתוכו עובדים עם צרכים מיוחדים

 

לולאת השראה ושירות הודעות

בכל בית קפה מוצבת לולאת השראה, מכשיר המנטרל עבור לקוחות כבדי שמיעה הנעזרים במכשיר שמיעה את רעשי הרקע, ומאפשר להם לשמוע בבירור את הקופאי או הקופאית בעת ההזמנה בקופה.

 

שירות הודעות ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה

ברוב בתי הקפה מופעל שירות הודעות ללקוחות חרשים וכבדי שמיעה. בנוסף ללקיחת שם הלקוח בעת ההזמנה בקופה נלקח מספר הטלפון הנייד, וכשההזמנה מוכנה נשלחת הודעה (מסרון SMS) ללקוח לאסוף אותה מהדלפק. כך ידע הלקוח החירש או כבד השמיעה כי הזמנתו מוכנה.

 

מכשיר "ריטהייר"

ברוב בתי הקפה מותקן מכשיר "ריטהייר", מכשיר זה מסייע ללקוחות עיוורים וכבדי ראייה להתמצא בסניפים באמצעות הנחיות קוליות, באפליקציה ייעודית. כך למשל, האפליקציה תודיע היכן ממוקמת עמדת הקופות או מה מרחקו וכיוונו של אזור הישיבה מהמקום שבו עומד הלקוח.

 

רכז הנגישות של ארומה הוא נעם גדליהו, ליצירת קשר ניתן לפנות באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני: noamgd@aroma.co.il או בלחיצה על הקישור הבא: שליחת מייל לרכז הנגישות

נגישות אתר האינטרנט

מטרתנו בהנגשת האתר היא יצירת שיוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם לקויות מגוונת ואנשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות בעת גלישה ברשת האינטרנט.

באתר אינטרנט זה בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך WCAG2.0 שפורסם באמצעות הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר. לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.

WhatsApp