דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לבירור יתרה בכרטיסי ארומה, יש להזין את המספר המופיע על גבי הכרטיס, משמאל למקף

מה זה?

כרטיס

  • יתרה: 400 ש"ח
  • תוקף: 23/10/2023

הטבות

פעולות אחרונות

שיתופי פעולה חברתיים

אנו פועלים במספר אופנים ליישום ולקידום האחריות החברתית שלנו, בעיקר על ידי מינוף נקודות המפגש היום-יומיות עם לקוחות הסניפים ועם הקהילה.

פורום מיכל סלה

בחודש מרץ 2022, כחלק מחודש האישה הבין לאומי, התחלנו בשיתוף פעולה עם פורום מיכל סלה. במסגרתו, תרמנו לעמותה למעלה ממיליון שקלים חדשים. פורום מיכל סלה פועל להצלת חיים ומניעת אלימות כלפי נשים באמצעות חדשנות וטכנולוגיה, "חשיבה מחוץ לקופסא", יחד עם דגש על מודעות לתמרורי אזהרה בזוגיות וסולידריות חברתית. היעד של הפורום הינו אפס נרצחות בשנה (מתוך: אתר פורום מיכל סלה).

חלק מכספי התרומה שלנו נותבו לפרויקט "כלבי מיכל סלה", במסגרתו, כלבי הגנה מוענקים לנשים מאוימות הנמצאות בסיכון גבוה.

 

העלאת המודעות לגילוי מוקדם

מזה 7 שנים, אנו פועלים בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", במסגרת חודש המודעות לסרטן השד. השנה, עוגיות האלפחורס שלנו "לבשו" ורוד, על השולחנות הונחו גלויות עם מידע ועל כוסות הטייק אוואי שלנו הודבקו מדבקות ובהן ברקוד ישיר לסריקה וקביעת תור לבדיקה.

 

הצבת דפיברילטורים מחוץ לסניפים

בשנת 2019, הוצב הדפיברילטור הראשון במסגרת שיתוף הפעולה החשוב והמרגש שלנו עם מעיין זוסמן, אלמנתו של ד"ר אורן זוסמן ז"ל ועם ארגון מד"א. במסגרת שיתוף הפעולה, הוצבו דפיברילטורים (עמדות החייאה חכמות) מחוץ לכ-15 סניפים בפריסה ארצית. מיקום המכשירים מחוץ לסניף מאפשר שימוש מציל חיים גם כאשר הסניף אינו פעיל.

 

שמים את הסטיגמות על השולחן

השנה, לקחנו חלק בפרויקט מיוחד, "שמים את הסטיגמות על השולחן". בשיתוף פעולה עם התכנית לתקשורת חזותית במרחב, של בית הספר לעיצוב וחדשנות המכללה למנהל וג'וינט ישראל, על גבי המגשים בסניפים הונחו ניירות בעיצובם של הסטודנטים, שמטרתם- ניפוץ סטיגמות כלפי אנשים עם מוגבלויות.

 

כרטיסי אד"י

מזה שנים רבות, שאנו מציעים ללקוחותינו לחתום על כרטיסי אד"י לתרומות איברים בתיבות המוצבות בסניפים.

 

זמן קהילה 

אנו מקצים לעמותות וארגונים חברתיים שונים "זמן קהילה", להצגת סרטונים מטעמם על מסכי הפלזמות בסניפים, ללא תשלום.

 

לפניות בנושא וקבלת פרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם נעם גדליהו, מנהל האחריות החברתית שלנו ורכז הנגישות, באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני: noamgd@aroma.co.il או בלחיצה על הקישור הבא: שליחת מייל לרכז הנגישות

WhatsApp