דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לבירור יתרה בכרטיסי ארומה, יש להזין את המספר המופיע על גבי הכרטיס, משמאל למקף

מה זה?

כרטיס

  • יתרה: 400 ש"ח
  • תוקף: 23/10/2023

הטבות

פעולות אחרונות

מידע תזונתי והבהרות

 

  1. האתר שלנו מכיל מידע תזונתי ביחס למוצרים הנמכרים בסניפים השונים של ארומה.
  2. מרבית מוצרינו מיוצרים מחומרים טריים שזמינותם וערכם התזונתי משתנה בהתאם לתנאי מזג האוויר ועונות השנה. כמו כן אנו שוקדים כל העת על פיתוח מוצרינו ושיפורם, לרבות החלפת מרכיבים וספקים של מרכיבים. לפיכך הערכים התזונתיים והמשקלים של מוצרינו המפורסמים באתר זה הינם ערכים מייצגים, אך יכולה להיות סטייה הן במשקל והן בערכים הנובעת מהשינויים האמורים.
  3. הערכים המצוינים מתייחסים לגודל ממוצע של מנה. מובהר, כי בכל מקרה, בשל גודלן המשתנה של המנות, האפייה בתנורי הסניפים, ההכנה וההגשה האישית, תתכן סטייה של עד 20% בכל המידע והנתונים המוצגים באתר. במנות המכילות ביצים תיתכן גם שונות בכולסטרול בהתאם לתכולתו בביצה.
  4. כאמור, התכנים באתר נועדו למטרות כלליות ואינפורמטיביות בלבד. האמור באתר זה אינו בא במקום כל יעוץ רפואי או דיאטטי, ויש לפנות לבעל מקצוע על מנת לקבל יעוץ שכזה. לפיכך אין לראות באמור באתר משום כל המלצה רפואית או דיאטטית. כל הסתמכות על המידע נעשית על אחריות המשתמש בלבד.
  5. הגדרת מוצרים כ"קלים" או כ"דיאט" מתייחסת לערכי הקלוריות במנה.
  6. לא כל מוצר, ובפרט מוצרים המסומנים כדיאט, מתאים לכלל האנשים, וישנם אנשים עם דרישות מיוחדות. אנו ממליצים לכם לבחון את מרכיבי המוצר בהתאם להמלצות היועץ הרפואי ומקצועי שלכם ובהתחשב במצבכם הבריאותי הספציפי.
  7. רוב המנות שלנו מיוצרות בסניף לאחר ההזמנה. לכן, קיים חשש לזיהום צולב באלרגניים. מסיבה זו, כל מוצרינו עלולים להכיל רכיבים ואלרגנים מסוגים שונים.
  8. בכל הנוגע למוצרים ללא גלוטן ניתנת ללקוח הבחירה האם לפתוח את האריזה או לא. אנו מדגישים, כי פתיחתם בסניף יכולה לחשוף אותה לחומרים אלרגניים, ובכלל זה לגלוטן הנמצא במטבחי הסניפים.
  9. נתוני משקאות האייסים מבוססים על ממוצע שקילות שביצענו בסניפים שונים ובמועדים שונים. חשוב לנו לספר לכם, שהשונות במוצרים אלו גדולה ביחס למוצרים אחרים שלנו, ונובעת ממגוון רב של סיבות כמו למשל סוג המכונה, ועומס העבודה בסניף בזמן הרכישה.
  10. חלק ממוצרינו מכילים אגוזים, שקדים ובוטנים. מומלץ למנוע מילדים עד גיל 5 לצרוך אותם.
  11. שינויים במוצר, בהרכבו ובתכולתו, יכולים להיעשות ללא הודעה מוקדמת. ערכים מעודכנים ליום הצריכה תוכלו לקבל בפניה במייל לחברה או בפניה טלפונית (פרטי הקשר נמצאים באתר).

 

WhatsApp